Nyheder support

Februar 2025

Automatisk abonnementsbetaling

Nu har du mulighed for at sætte dit OFINDA abonnement op til automatisk betaling. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid stoppe abonnementet.

Du opsætter det under menuen Opsætning og Automatisk abonnement i regnskabet.

Hvis regnskabet er nyoprettet, og der vælges automatisk betaling, vil abonnementet som standard være Small. Hvis det allerede er et aktivt abonnement, fortsætter det med den nuværende abonnementstype.

Hvis du ønsker at bruge Autobank, hvor bankposter automatisk hentes ind i regnskabet, skal abonnementet være minimum Medium, da funktionen ellers ikke er tilgængelig.

E-faktura klip bruges, når der skal sendes elektroniske fakturaer via EAN/GLN-nr. eller CVR-nr. Første gang der sendes en e-faktura, optankes klip i det valgte antal og hvis man har klip og klippene går i nul, optankes det automatisk. Der opkræves kun betaling for e-fakturaer, hvis funktionen benyttes, men antal skal være valgt på forhånd.

Til højre i billedet vises antallet af poster og grafer med grøn og rød farve. Hvis en af graferne bliver rød, betyder det, at den valgte abonnementstype ikke er tilstrækkelig, og et større abonnement skal vælges. Se en oversigt over de forskellige abonnementstyper på www.ofinda.dk under Priser.

For at opsætte automatisk betaling skal du først godkende abonnementsvilkårene. Tryk derefter på Opret betalingskort.

Ved oprettelsen foretages altid en førstegangsbetaling, hvorefter abonnementet automatisk opkræves den 1. i hver måned. Ved hver fornyelse fremsendes en faktura pr. e-mail, og fakturaen sendes også til Indbakke for bilag i regnskabet.

Bemærk:

  • Hvis det kørende abonnement overskrider dets begrænsning, opgraderes det automatisk til et større abonnement.
  • Automatisk abonnement kan ikke bruges på “Holding” abonnementer.
  • Der opkræves ikke administrationsgebyr ved automatisk betaling.
  • I den måned, hvor det indtastede betalingskort udløber, vil du blive informeret pr. e-mail.
Del online